Alla inlägg under maj 2015

Av Frida Brorsson - 31 maj 2015 12:04

Sen vi kom hem igår har man blivit ännu mer sugen på att få hem de lilla trollet.... Kan de inte bara bli den 20 juni nuuuuuu. Jag kan inte vänta längre allt är redan klart ju...

Av Frida Brorsson - 30 maj 2015 19:49

Ja då har vi träffat valpen för första gången står mellan två olika vet inte exakt vilken de blir ännu jolin kommer den heta iallafall :) en av valparna vi väljer på har jag känt kommer bli min ända sen första gången jag såg den på bild då va den inte gammal

Nu är hon betydligt större!!!

Den andra lilla busen är de inte riktigt lika mycket krut i.... på både gott och ont? Svårt att veta! Söt är hon iallafall

Ska träffa dom en gång till så då får vi se vem av flickorna som flyttar till Blekinge :)
bara några få veckor kvar nu :)

Av Frida Brorsson - 29 maj 2015 22:53

Imorgon är valparna 5 veckor och de är dags för oss att åka och hälsa på ska bli jätte jätte spännande hihi kommer förhoppningsvis massa bilder imon om jag inte har fyllt upp med alla valpar :)

Av Frida Brorsson - 17 maj 2015 17:30

De har varit väldigt mycket på sfnaste tiden, inte mycket saker på ett bra sätt utan på ett dåligt. Idag när jag kom hem kom alla känslorna på samma gång. Jag har bara kört på utan att tänka på mig själv och nu får de vara bra med de! De finns en person som har orsakat väldigt mycket av av detta negativa. De är mitt ex, tanken va att han skulle vara delaktig i valpens liv ifall vi blir tillsammans igen. Och vi har varit nära några gånger att bli de också men han är inte bra för mig. Han är borta långa perioder inte lång distans utan borta ur mitt liv och plötsligt kommer han tillbaka och säger massa fina saker m.m Men nu räcker de jag måste gå vidare.... Detta upptäckte jag efter att ha spelat en låt som heter " du borde ge dig av nu" konstant i en vecka nu. Så nu åkte han bort från fb blockerade honom och tog bort numret ur mobilen. Ja detta är kanske drastiskt, men de är ända sättet.... längre fram kanske de inte är nödvändigt att ha de så men just nu finns de inget annat att göra. Jag har försökt så mycket.

Av Frida Brorsson - 14 maj 2015 18:37

På lördag är valparna redan tre veckor.... Kan inte fatta vad tiden tar vägen. Ska snart ner och hälsa på men inte bestämt exakt när ännu men ni kan ju gissa att jag längtar!!!!

Har lite problem med namn de är j kullen så vill ha något på j, har tänkt lite på Janni, jinni, jina, jolin eller jacki. Kan inte bestämma mig dock haha.

Idag har de varit jätte varmt ute, så vi tog oss en runda till klubben för att träna lite rally och sola så klart ?

Skönt att vila i mattes knä

Ovido - Quiz & Flashcards