Alla inlägg under augusti 2015

Av Frida Brorsson - 28 augusti 2015 19:02

Exakt en vecka mellan bilderna..... Förra veckan gick vi ut. Hade den bästa kvällen på EVIGHETER vi dansade till live musik. Kan de bli bättre? Träffade trevligt folk ute, jag va så lycklig jag hade typ fått fast jobb. Sista kvällen med bästis innan hon flyttar ner till Lund igen. Den lyckan jag kände då är så fruktansvärt långt borta nu. Jag har varit med om tuffa saker tidigare, pojkvänner som gör slut, folk som dör, flytt hemifrån m.m Men allt de jag kände vid dom tillfällena hade varit bättre. De är mer som står på spel nu, de är mig själv. De gäller MIG bara MIG. Jag trodde jag skulle dö, jag blev så oroligt kränkt och utsatt. Jag känner mig så fruktansvärt dålig som inte kan hantera de. Jag kan inte sova, vill inte äta, så fort jag tänker på de börjar jag gråta. Idag va jag och mamma en runda på stan. Men de gick inte. Jag kunde inte andas, hela magen drog ihop sig, kunde inte röra mig. Jag hade sminkat mig för att känna mig bättre, de hjälpte inte.

Av Frida Brorsson - 7 augusti 2015 13:04

Vi har varit på semester på Öland, åh va vackert de är! Resan gick bra men hon har skällt och gnytt varje natt innan vi skulle sova. Bara hänt på olyckor inne vilket varit mitt fel.... annars har hon sagt till jätte bra! Dock har vi inte varit inne så mycket då de äntligen blivit varmt ute! Jolene och chica är mycket bättre vänner och chica har börjat säga ifrån!

Igår skulle vi till Kalmar stadsfest och lyssna på stiftelsen. Kanon bra träning för Jolene hon hälsade på två små barn för första gången väldigt intressant. Först satt hon och kollade på dom och va jätte försiktig när dom väl hälsade. Jolene började leka som hon leker med andra hundar, inte bita men de va samma rörelse mönster. De kom fram en dam och la armen om mig jag tittade upp och trodde jag kände henne men kände inte igen henne, hon sa sedan snälla åk hem med valpen! Jag undrade då varför och hon sa att de va kaos för henne här. Jag blev jätte ledsen och arg. Hon förstörde hela kvällen..... visst vissa hundar hade kanske inte klarat av de, men hon gjorde de, brydde sig inte äns. Och de är bra träning för henne visst kan köpa de hon menar ifall vi hade stått långt fram mitt i smeten där musiken va hög, men nu stod vi långt bak. Som tur va träffade vi en annan valp... som bara va 9 veckor så då tänkte jag att visst då är jag inte ensam oansvarig m.m

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards