Alla inlägg under januari 2016

Av Frida Brorsson - 19 januari 2016 11:05

Hej! Jolene och A har börjat komma riktigt bra överens nu! A har blivit hennes nya favorit helt klart!! Men de har också fått vissa nackdelar.... Så som att jolene är väldigt orolig så fort han inte sover här. På dagen är de lugnt men på natten väcker hon mig varannan timme genom att morra gny skälla m.m Hon är väldigt orolig och kan inte slappna av. Först trodde jag hon mådde dåligt eller va kissig så vi gick ut gosade gömde godis och fick ben men de hjälpte bara en timme sen va de samma visa igen. Så lösningen har varit att hon får sova hos mig i sängen vilket vi precis tränat bort men jag känner att de är bäst för henne just nu. Hon är 9 månader och jag tror hon precis kommit in i spök åldern.

När A däremot är här går de utmärkt! Hon sover hela natten och tänker inte äns tanken på att hoppa upp i vår säng vilket är toppen!!!

Igår reflekterade vi över att hon va väldigt stressad och sprang runt med sina leksaker och bytte efter några sekunder. Vi tänkte då att för många leksaker samtidigt kunde bli för mycket så vi plockade bort alla utamom en och jag tror att hon blev lugnare. Vi kan ju bara ha inbillat oss också vet inte säkert hihi :)

Av Frida Brorsson - 6 januari 2016 10:47

Ja som ni kanske förstår har jag träffat någon. Han är helt underbar, bättre än jag kunnat drömma om!! Men de har inte bara varit en dans på rosor. Att gått från att Jolene haft mig för sig själv och inte ens tyckt om att jag sitter med min telefon till att hon ska dela mig med A hela tiden. De värsta för henne har varit när han har hållt om mig eller när vi har myst. Jag har ett tag lämnat henne hos mina föräldrar.. vilket bara va ett sätt att rymma från problemet. När jag sen insåg det och dom har börjat bygga på sin relation har de nu blivit bättre, men inte bra. I helgen hade hon hållt honom uppe halva natten genom att hämta saker från köket... Då kom han på att vi ska köpa grindar!!!! Och i samma stund som grindarna kom upp kunde hon slappna av!! Helt fantastiskt hur de kunde hjälpa!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards