Alla inlägg under september 2015

Av Frida Brorsson - 30 september 2015 14:44

I helgen va vi på vår första utställning NÅGONSIN de gick bra för jolene.. Hon fick HP och bim :) bäst av tjejerna iallafall :) för mig gick de sämre... uppfödaren gav mig tips innan och berättade hur jag skulle göra med de höll inte domaren med om... Hon va inne och petade och ändrade på mig hur mycket som helst jag va jätte konstigt och jolene blev självklart nervös.... Hon både kissade och bajsade inne i ringen. Inte så konstigt plutten

Här är en bild på jolene och syrran juni när dom busar som mest

Av Frida Brorsson - 23 september 2015 11:27

Jag har aldrig haft valp och kunde aldrig föreställa mig vad de innebar... visst de är jobbigt ibland men de vägs upp av allt posetivt. Tex att jag har fått ett litet liv som jag kan forma och påverka från början. De mysigaste som finns är när hon väcker mig på morgonen genom att krypa upp i sängen lägga sig på mig och slicka mig i ansiktet. Bandet vi har och håller på att skapa är fantastiskt de är hon och jag i vått och torrt. Jag älskar min lilla bulle

Av Frida Brorsson - 13 september 2015 18:19

Igår kunde båda vovvarna vara i samma rum hela kvällen utan några problem! Jolene gick runt med ben och gömde dom chica letade upp dom och Jolene gömde dom igen. Så dom va ju sysselsatta iallafall hihi. Idag tränade vi en sväng på klubben både jag och tränings kompisen va JÄTTE trötta haha så blev inte så mycket gjort men lite iallafall. Jolene har sedan länge velat ta stekspadar och liknade när jag lagar mat så jag har lärt henne apportera med just en sån först belönade jag så fort hon nuddade den den fick hon inte belöning förrens hon gick en bit och sen skulle hon gå hela vägen. Hon är jätte duktig faktiskt

Ovido - Quiz & Flashcards