Direktlänk till inlägg 9 november 2015

Sjuka

Av Frida Brorsson - 9 november 2015 08:54

Hela familjen är sjuka! Vi människor har blivit förkylda och hundarna magsjuka typ haha. Undra om de kan smitta dom emellan... någon som vet? Jolene har blivit väldigt skällig av sig vilket jag tycker är väldigt jobbigt. När vi är hos oss är jag rädd att hon stör grannarna så jag gör nästan allt för att få henne att tystna problemet blir ju då att hon lär sig att de är lönsamt att skälla för hon får som hon vill. Några tips på de? Har testat vatten spruta men de triggar henne bara i skällandet tyvärr.

Jag har gått en kurs i freestyle och de va skiiit kuuul!!! Jag har dock fortfarande inte gjort något program men de kommer... Vi har dock övat in olika moment som kan vara användbara så som runda en pinne, sitta fint, slalom mellan benen. Tror hon kommer tycka de är jätte roligt och hoppas de passar oss! Vi har även provat på lite agillity... SHIT va snabb hon är!!! Tror vi hade kunnat gå långt i de faktiskt :) Hon är så lättlärd och jätte rolig att jobba med!! Vilket team vi är min lilla bulle ??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Brorsson - 2 mars 2016 13:47

Kollade nyss på lite gamla inlägg här på bloggen och blev faktiskt förvånad. När man är så inne i valp tiden ser man inte utvecklingen på samma sätt. Men jo utvecklats har hon. Blivit väldigt mogen kan slappna av mer fokusera längre stunder m.m. ja j...

Av Frida Brorsson - 19 januari 2016 11:05

Hej! Jolene och A har börjat komma riktigt bra överens nu! A har blivit hennes nya favorit helt klart!! Men de har också fått vissa nackdelar.... Så som att jolene är väldigt orolig så fort han inte sover här. På dagen är de lugnt men på natten väcke...

Av Frida Brorsson - 6 januari 2016 10:47


Ja som ni kanske förstår har jag träffat någon. Han är helt underbar, bättre än jag kunnat drömma om!! Men de har inte bara varit en dans på rosor. Att gått från att Jolene haft mig för sig själv och inte ens tyckt om att jag sitter med min telefon t...

Av Frida Brorsson - 17 november 2015 21:51


Hej! Just nu har jag lämnat jolene hos mina föräldrar jag är helt slut och mår inte så bra idag. Tänkte berätta om min helg lite... fick besök av en kille och allt kändes jätte kul och spännande!! Inte nog för att jag gillade honom utan även Jolene v...

Av Frida Brorsson - 25 oktober 2015 22:34

Hej! Jolene gjorde jätte stora framsteg för ett tag sen, men vi har tagit ett steg tillbaka igen. Hon är exakt 6 månader idag och jag tyckte hon började bli mer självständig men de fick jag äta upp. Nu är hon värre än någonsin. Jag kan inte gå på toa...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards