Alla inlägg under oktober 2015

Av Frida Brorsson - 25 oktober 2015 22:34

Hej! Jolene gjorde jätte stora framsteg för ett tag sen, men vi har tagit ett steg tillbaka igen. Hon är exakt 6 månader idag och jag tyckte hon började bli mer självständig men de fick jag äta upp. Nu är hon värre än någonsin. Jag kan inte gå på toa i 1sec utan att hon får panik. Inte heller hos mina föräldrar kan jag lämna henne längre. Jag har hört mig runt och vissa tycker att vi ska jobba med henne självständigt för att öka hennes självförtroende medans andra inte ser något problem. Jag har inte mått bra den senaste tiden och de kan också vara en faktor som spelar in.

Såhär nära ligger hon och myser just nu och jag måste erkänna att jag gillar de, men jag har ett behov av att kunna få lite egentid också. Den övriga träningen har gått jätte bra!!! Vi har fokuserat mest på sök och uppletande vilket jag tycker är roligt jolene tycker de är roligt och hon är jätte duktig på de. Här jobbar hon självständig och de funkar bra en bit ut. Jag känner att vi har lyckats med vår träning när dem funkar i vardagen. Så hon har hämtat en tröja till mig innan vi skulle ut på promenad en gång och letade upp och hämtade en sko som någon... (jolene ) hade gömt i lägenheten haha.

Jag får påminna mig själv om att hon bara är ett halvår och mycket kommer lösa sig av sig självt när jag mår bra och hon är äldre. Och hon ÄR faktiskt rysligt duktig min lilla bulle!! ????

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards