Direktlänk till inlägg 28 mars 2015

fullt ös medvetslös

Av Frida Brorsson - 28 mars 2015 21:24

Tjaaa haft fullt upp haha mina senaste veckor har bestått av tentor rally med chica lite grundmodul lite valpkurs lite funktionärsfest en liten träff med kennelklubben m.m fullt upp med andra ord idag hade vi sista tillfället på valpkursen iallafall. Snart drar två nya kurser igång istället. Huvudinstruktören kunde inte komma så jag och Anders tog de själva. Har faktiskt varit nervös över de men de fixade vi. Förra månaden hade vi första rally kursen med chica för denna terminen. Jag har en helt ny hund. Så stolt gick nästan helt felfritt på både nybörjare och fortsättningsbanan. Va nya personer med då och när vi kom tillbaka så sa någon Åh såg nu första paret ut (vilket va vi) deras energi och deras kontakt och glädje... Så duktig vill jag att vi också ska bli. Eftersom jag aldrig hört någon säga något liknande om oss tidigare blev jag så chockad jag sa bara men de va ju Vi haha. När någon har pratat om oss tidigare har de mer låtit Ja frida jobbar iallafall på, hon gör så bra hon kan m.m nu äntligen har jag fått revansch

En helt annan sak. Jo de sägs ju att om man har haft en dålig pojkvän kommer dom senare också vara de för att man letar efter ett visst beteende för att jag ska få rätt i att känna att alla killar är Skit. Det har jag tänkt jätte mycket på eftersom jag haft den oturen. För ca 2,5 år sedan tänkte jag bryta den trenden genom att börja träffa en kille som jag verkligen inte hade fallit för annars, de slutade med att vi träffades till och från i 2,5 år... visst han va aldrig direkt otrogen mot mig förutom att messa andra på ett litet speciellt sätt då. Men utöver de så va han ändå inte bra alls. Vad är de som gör detta? Varför kan inte jag träffa rätt? Jo Jag har tänkt ganska mycket på de. Jag och min bästa kompis är ganska olika men ändå lika jag har tänkt på vad de är som gör att personer vill vara hennes pojkvän men enbart kunna checka av mig på en lista? Jag är lite mer framåt än henne kan de vara de? Vet inte kanske. Men redan innan personerna kan hunnit sagt mer än 3 ord till oss märker man om dom jobbar livslångt för henne eller enbart för natten med mig. I vilket fall har jag tänkt på om de kan ha något med utseendet att göra, jag är mer snygg och hon mer söt. Men om detta nu är de avgörande, ska jag då behöva dömas för att jag är snygg? Ska de göra så att de är svårt för mig att få en trogen pojkvän? Eller ska de för henne innebära att aldrig få ha lite kul för en natt? Nej de är inte okej.kanske ska jag ändra mig, mitt synsätt, mitt utseende? Nej jag vill inte ändra mig. Jag vill att någon ska gilla mig för den jag är, för att jag är utåtriktad, social och mer snygg än söt.

 
 
Tangent

Tangent

28 mars 2015 23:07

Åh, her var det lange setninger og få avsnitt! Umulig å lese.

Håper at du har og får en fin helg ^^

http://www.tangent.bloggplatsen.se

Frida Brorsson

30 mars 2015 22:26

Ja Jag vet. Jag har dyslexi och de är extra jobbigt för mig att skriva korrekt. Jag skriver för att dokumentera min resa och för att få ner mina tankar. Jag fokuserar inte på att skriva korrekt därför ser mina inlägg ut som dom gör :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Brorsson - 2 mars 2016 13:47

Kollade nyss på lite gamla inlägg här på bloggen och blev faktiskt förvånad. När man är så inne i valp tiden ser man inte utvecklingen på samma sätt. Men jo utvecklats har hon. Blivit väldigt mogen kan slappna av mer fokusera längre stunder m.m. ja j...

Av Frida Brorsson - 19 januari 2016 11:05

Hej! Jolene och A har börjat komma riktigt bra överens nu! A har blivit hennes nya favorit helt klart!! Men de har också fått vissa nackdelar.... Så som att jolene är väldigt orolig så fort han inte sover här. På dagen är de lugnt men på natten väcke...

Av Frida Brorsson - 6 januari 2016 10:47


Ja som ni kanske förstår har jag träffat någon. Han är helt underbar, bättre än jag kunnat drömma om!! Men de har inte bara varit en dans på rosor. Att gått från att Jolene haft mig för sig själv och inte ens tyckt om att jag sitter med min telefon t...

Av Frida Brorsson - 17 november 2015 21:51


Hej! Just nu har jag lämnat jolene hos mina föräldrar jag är helt slut och mår inte så bra idag. Tänkte berätta om min helg lite... fick besök av en kille och allt kändes jätte kul och spännande!! Inte nog för att jag gillade honom utan även Jolene v...

Av Frida Brorsson - 9 november 2015 08:54

Hela familjen är sjuka! Vi människor har blivit förkylda och hundarna magsjuka typ haha. Undra om de kan smitta dom emellan... någon som vet? Jolene har blivit väldigt skällig av sig vilket jag tycker är väldigt jobbigt. När vi är hos oss är jag räd...

Ovido - Quiz & Flashcards