Alla inlägg under juni 2015

Av Frida Brorsson - 7 juni 2015 18:37

Ja i torsdags blev min buppsats klar och godkänd. Har en tenta kvar men är ändå klar med min högskoleutbildning :) Detta känns så underbart verkligen hihi fick detta fina smycke i examens present

Har länge letat efter ett ankare som jag kunde ha som halsband men inte hittat något bra så är jätte glad. Har skrivit in mig på arbetsförmedlingen idag också vilket känns som ännu en punkt av klarad. Men jag kan ju ändå inte tänka på något annat än att de är mindre än två veckor tills vi kommer hem med lilla jolene :) jolene känns jobbigt att säga de faller inte så bra i munnen så vi har funderat på smeknamn... Men inget känns jätte bra där heller.... Men kommit på jolle och Leen iallafall så hon kommer få många namn haha. Här kommer ännu fler bilder på henne.. man kan ju inte få för många på denna söta lilla sak

Av Frida Brorsson - 5 juni 2015 07:57

Imon är de två veckor kvar tills lilla julin eller jolin flyttar hem till mig!!! Va nere igår och valde känns jätte spännande. Va ett svårt beslut och lite jobbigt tänkte om jag kommer ångra mig hade den andra passat bättre? Men sånt kan man ju aldrig veta och de känns bra nu :) vill bara börja jobba med henne nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards